Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse på webben. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av kakor.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Kontakta oss

Postlåda

Telefon

 
Våra kontor 
Ryd0459-387 99
Grimslöv0470-74 18 50
Älmeboda0477-484 80 
Delary0476-265 50
Åryd0454-358 80
Långasjö

0471-24 49 90

Huvudkontor, växel0459-387 77
Telefonbanken
Med självbetjäning kan du själv uträtta ett antal ärenden dygnet runt.
0771-22 11 22
(från utlandet
+46-771 22 11 22)
  
Digital Support
Besvarar frågor relaterade till tjänsten och teknik i internetbanken och mobilbanken. Öppet alla dagar 07.00-23.00*
0771-97 75 12
(från utlandet
+46-771 97 75 12)
  
Spärra bankkort
Linjen är öppen dygnet runt.
08-411 10 11 (från utlandet
+46-8 411 10 11)
* Begränsade öppettider kan förekomma på helger såsom jul, påsk, pingst och midsommar. 
Spärra Ekenkort
Linjen är öppen dygnet runt
08-791 49 59

(från utlandet +46 8 791 49 59)

 

Synpunkter

Vill du fråga oss något? Har du synpunkter på vår verksamhet? Vi vill gärna veta vad du tycker.

  

Klagomål

För oss är det viktigt att du som kund är nöjd med våra tjänster och med vårt bemötande. Motsvarar vi inte dina förväntningar välkomnar vi därför att du framför dina synpunkter till oss.

 

Distans- och hemförsäljning

Från och med den 1 april 2005 gäller en ny lag om distans- och hemförsäljning.
Detta innebär att du som konsument har rätt att ångra avtal med banken under 14 dagar från det att avtalet ingicks. Ångerrätten gäller dock inte produkter eller tjänster där priset flukturerar på grund av svängningar på finansmarknaden eller krediter med panträtt i fast egendom, tomträtt eller bostadsrätt.

Banken står under tillsyn av Finansinspektionen. I vissa konsumentfrågor står banken dessutom under Konsumentverkets tillsyn.
Stäng Skriv ut