Om jobbet

Kundcenter servar alla bankens kunder, andra banker, mäklare m.fl. via telefon, internetbanken, hemsidan samt bankens infomail. Kundcenter ansvarar för bankens huvudväxel som är öppen kl. 8.30 - 16.00 alla vardagar.(torsdagar 8.30 – 17.30) Vi handlägger ärenden och frågor av bred karaktär, allt från digitala låneansökningar, digitala tjänster till hjälp via telefon/Skype inom privataffären. Vi genomför även proaktiv bearbetning av kunder på uppdrag från kontoren. Därför ser vi gärna att du har några års bankerfarenhet samt att du har ambitionen att utvecklas till Swedsec licensierad rådgivare inom några år.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen

Som medarbetare hos oss förutsätts det att du vill och kan skapa goda relationer och upprätta förtroende.
Att ge bra service är en självklarhet för dig, likaså att du sätter god kvalitet högt.Vi värdesätter att du trivs med att arbeta i ett team, men att du också har förmågan att arbeta självständigt. Arbetstempot är ofta högt och därför är det bra om du tycker om att ha mycket att göra och se till att uppgifter blir utförda både snabbt och korrekt.  I rollen finns även ett stort fokus på att guida och inspirera kunderna till att göra sina bankaffärer i våra olika kanaler. Vi står inför många förändringar både när det gäller arbetsuppgifter och hur dessa ska utföras, vilket gör att det är viktigt att du har god initiativförmåga och vill ta till dig nya kunskaper och arbetssätt. Rollen förutsätter god datorvana.

Skriv ett personligt brev och skicka med ditt CV till senast den 25 juni.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in nu direkt om du tycker vi verkar vara en intressant arbetsplats!

Upplysningar kring tjänsten lämnas av:
Robin Larsson, Gruppchef på Kundcenter, 0459 -388 04
Facklig kontaktperson  för Finansförbundet är Hannah Möller, 0459-388 08.

Annonsen som pdf