Hoppa till textinnehållet

Så beställer du nytt kort eller ersätter ett trasigt kort

  1. Beställ ett nytt Betal- och Kreditkort

  2. Ersätt ett befintligt bankkort i internetbanken

    1. Logga in i internetbanken.

    2. Skriv "ersätt kort" i "Fråga oss"-sökrutan på första sidan.

    3. En chatt som guidar dig kring kortersättning påbörjas.

    4. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

  3. Ersätt ett befintligt kort i appen

    1. Logga in i appen.

    2. Klicka på menyn, välj kundservice.

    3. Tryck på "Fråga oss" och skriv "ersätt kort" i chatten.

    4. En chatt som guidar dig kring kortersättning börjar.

    5. I många fall kan kortbeställningen göras direkt i konversationen.

Kom ihåg!

Aktivera ditt kort

Kom ihåg att du måste aktivera ditt nya kort efter att du fått hem det.
Så här aktiverar du ditt nya kort

Se din PIN-kod i appen eller internetbanken

Har du glömt PIN-koden till ditt bankkort kan du enkelt se den i din app eller internetbank. I appen: Klicka på Kort i menyn, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod. I internetbanken: Klicka på Konton och kort i menyn och sedan på Översikt, välj bankkortet du vill se koden till och klicka på Visa PIN-kod.

Följ din kortbeställning

Efter att du har beställt ett kort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Så här följer du din kortbeställning

Vill du hellre ringa eller besöka oss?