Vill du logga in? Du behöver byta webbläsare
Facebooks och Instagrams webbläsare är begränsade. Byt till en annan webbläsare för att kunna logga in med Mobilt BankID och använda våra tjänster. Klicka på de tre punkterna i webbläsarfönstret och välj att öppna i webbläsare. Varför måste du byta och vilken webbläsare kan du använda?
Att kontakta Kundcenter Privat per telefon är kostnadsfritt. Du betalar till din teleoperatör för uppkoppling och samtalstid. För vissa tjänster betalar du ett pris, till exempel aktiehandel och utlandsbetalningar.
Vanliga tjänster i självbetjäningen
Vanliga tjänster i självbetjäningen är att kolla saldo, göra överföringar och ladda kontantkortet till mobilen. Välj att gå direkt till den tjänst du är intresserad av genom att trycka:
Du skaffar en ny kod i internetbanken eller appen, under Övriga tjänster– Telefonbanken eller besöker ett av våra bankkontor. Du kan också legitimera dig med Mobilt BankID när du ringer.
Ring 0459-387 77 för att aktivera PIN-kod:
Tryck 1 för Självbetjäning
Tryck ditt personnummer 10 siffror
Tryck en PIN-kod (5 siffror som du väljer själv)
Tryck en PIN-kod igen och avsluta med #.
Avsluta tjänsten snabbsaldo (72#) som du har kopplat till ditt gamla mobilnummer och anslut tjänsten på nytt till ditt nya mobilnummer.
1:a maj
Kristihimmelsfärds dag
Nationaldagen 6 juni
Alla helgonsdag
Våra cookies, ditt val
Vi använder cookies för att göra din upplevelse här på webbplatsen smidig och säker. En del cookies används för att tjänster ska fungera eller kunna förbättras, andra för att skräddarsy din upplevelse.
Behövs för att webbplatsen ska fungera smidigt och säkert och kan inte väljas bort. Möjliggör viktiga funktioner som inloggning och språkval.
Behövs för att funktioner och personanpassning ska fungera. Hjälper oss förstå hur webbplatsen används så att vi kan förbättra den. Informationen slås ihop för alla användare och kan aldrig kopplas till just dig.
Läggs till av våra partner och kan påverka innehåll och annonser som du ser på andra webbplatser.